Değerli Hacettepeliler,
Altındağ İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü görevlileri tarafından 22/05/2023 tarihinde gerçekleştirilen denetimler sonucunda 22/05/2023 tarihli ve 816405 sayılı Resmi Kontrol Raporuyla, Üniversitemiz Sıhhiye Yerleşkesi Öğrenci ve Memur Kafeteryası mutfak ve depolama alanlarında halk sağlığını tehdit edecek acil tedbirler gerektirmemekle birlikte birtakım aksaklıklar tespit edilmiş ve aksaklıkların giderilmesi için 30 (otuz) gün süre verilmiştir. Üniversitemizin başvurusu üzerine bu süre 150 (yüz elli) güne çıkarılmış, bu sürenin sonunda belirtilen eksiklerin giderilmemesi halinde 5996 sayılı Veteriner Hizmetleri, Bitki Sağlığı, Gıda ve Yem Kanunu kapsamında işlem yapılacağı bildirilmiştir.
Resmi Kontrol Raporunun Üniversitemize tebliğ edildiği tarihten itibaren Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı tarafından tadilat ve bakım-onarım çalışmaları için gerekli planlama, bütçe hazırlık ve ihale süreçleri başlatılmıştır. Söz konusu ön çalışmaların yeni sonuçlanması nedeniyle de ivedilikle tadilat ve bakım-onarım çalışmalarına geçileceği tarafımıza bildirilmiştir.
Bu nedenle, söz konusu eksikliklerin ivedilikle giderilebilmesi adına, Sıhhiye Yerleşkesi Öğrenci ve Memur Kafeteryasında 04/09/2023 Pazartesi tarihinden itibaren tadilata başlanacağı için sıcak yemek servisi yapılamayacaktır.
Yemek salonlarımızdan;
- Öğrenci yemek salonu kapalı olacaktır.
- Asistan yemek salonunda (Ana yemekhanede girişte soldaki salon) kahvaltı hizmeti normal şekilde devam edecek olup öğle ve akşam yemekleri kumanya olarak verilecektir.
- Memur yemek salonunda ise (Halk Bankasının olduğu binadaki yemek salonu) öğle yemeği kumanya olarak verilecektir.
Tadilat süresince personel ve öğrencilerimizin süreçten asgari ölçüde etkilenmesi adına gerekli çalışmalara ivedilikle başlanmış olup, en kısa zamanda sıcak yemek hizmetine geçilmesi planlanmaktadır.
Saygılarımızla duyurulur.
- 22/05/2023 tarihli ve 816405 sayılı Resmi Kontrol Raporu (Görsel - 1)
- 22/05/2023 tarihli ve 816405 sayılı Resmi Kontrol Raporu (Görsel - 2)