Barınma Birimlerinde Yerleşmeye Hak Kazanan ve Kayıt Yenileyecek Öğrencilerden İstenen Belgeler
- Taahhütname. Buradan alabilirsiniz. (Islak İmzalı)
- Öğrencilerimizin Pandemi Nedeniyle Uyması Gereken Kurallar. Buradan alabilirsiniz. (Islak İmzalı)
- Öğrenci Belgesi (2024-2025 öğretim dönemi ders kayıtları yapıldıktan sonra alınmalıdır.)
- Transkript (Ara sınıf öğrencileri için) (e-devletten alınmalıdır)
- Vukuatlı nüfus kayıt örneği (Tüm aile bireyleri için alınacaktır.) (e-devletten alınabilir)
- Adalet Bakanlığından Adli Sicil kaydı olmadığına dair belge (e-devletten alınabilir)
- Tarihçeli yerleşim yeri bilgileri raporu (Öğrenci, anne ve baba için ayrı ayrı alınmalıdır) (e-devletten alınabilir)
- (4) adet vesikalık fotoğraf
- Engelli öğrencilerin (%40) sağlık raporları
- Şehit çocuğu, milli sporcu, devlet himayesine alınmış ve yetiştirme yurtlarında barındırılmış öğrencilerin durumlarını belgeleyen evrak.
- Yabancı uyruklu öğrenciler için Emniyet makamlarından alınacak Türkiye’de oturma izni verildiğine dair izin belgesi ile öğrencinin pasaportunun tasdikli fotokopisi
- Barınma Birimlerine kayıt yaptırma işlemini başlattıktan sonra öğrenci numarasına tahakkuk ettirilecek barınma ücretinin yatırılması,
*İstenen belgelerin yukarıda yazılı sıraya göre dosya içinde getirilmesi rica olunur.